მომხმარებელთან ურთიერთიბის სპეცილისიტი

თბილისი სრული განაკვეთი კია საქართველო
მივლინება: არა ხელფასი: 800 +ბონუსი
ენები: ინგლისური
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
კორეული საავტომობილო კომპანიის ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში “კია საქართველო”, ეძებს გუნდის ახალ წევრს, მომხმარებელთან ურთიერთიბის სპეცილისიტის პოზიციაზე.
დასაქმების პერიოდი - 7 თვე (დეკრეტის შემცვლელი);

სამუშაო დრო – ორშაბათი-პარასკევი - 10:00 საათიდან 18:00 საათამდე.
ყოველი მეორე  - შაბათი - 10:00 სთ- 14:00 სთმდე
ანაზღაურება - ფიქსირებული 800 (ხელზე ასაღები) ლარი + ბონუსი;

მისამართი – ქ.თბილისი  აღმაშენებლის ხეივანი #84
ვებ საიტი - https://www.kia.com/ge/ 

ძირითადი ფუნქციები/მოვალეობები:
  • მომხმარებლებისთვის კონსულტაციის გაწევა, შოურუმში წარმოდგენილ მოდელებზე, ავტომობილის ფუნქციების ახსნა და ეფექტური პრეზენტაცია. ასევე, ინფორმაციის მიწოდება არსებულ საბანკო და საფინანსო პროდუქტების შესახებ.
  • მომხმარებელთა სპეციალური შეკვეთების მიღება/დამუშავება;
  • ავტომობილების ტექნიკური სპეციფიკაციების დამუშავება და განახლება;
  • გაყიდვების სტრატეგიული დაგეგმვის პროცესში მონაწილეობა. მარკეტინგის გუნდთან მჭიდრო მუშაობა გაყიდვების პროცესის სტიმულირებისთვის;  
  • მომხმარებელთა მონაცემთა ბაზის შექმნა/მართვა; მუდმივი კომუნიკაცია მომხმარებლებთან;
  • სოციალური ქსელებიდან მიღებული ინფორმაციის დამუშავება და მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
  • კორპორატიული კლიენტების მოზიდვა და მათთან ინდივიდუალური მუშაობა;  
  • ავტომობილის გაყიდვასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მომზადება (ხელშეკრულება, მიღება-ჩაბარების აქტი);
  • სამუშაო ანგარიშების მენეჯმენტისათვის რეგულარულად მიწოდება;
  • ბაზრის მოკვლევა და კონკურენტული ანალიზის მომზადება
  • საავტომობილო ინდუსტრიის სიახლეების  გაცნობა, საავტომობილო ტექნოლოგიების ზედმიწევნით კარგი ცოდნა. მოდელების ფუნქციების შესწავლა და პრეზენტირება ;   

ძირითადი მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება ან III/IV კურსის სტუდენტი;
  • ინგლისური ენის საკომუნიაციო დონეზე ცოდნა;
  • სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდეილება, პრიორიტეტად ჩაითვლება საავტომობილო სფეროში მუშაობის გამოცდიელბა;
  • microsoft office-ის საშუალო დონეზე ცოდნა;
  • აკადემიური მოსწრების საშალი შეფასება 80%-ზე მეტი;

სხვა მოთხოვნები:
  • მომხმარებლების მომსახურების უნარ-ჩვევების ფლობა;
  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
  • მოტივირებულობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ინტერესი საავტომობილო სფეროს მიმართ და ზოგადი ცოდნა ინდუსტრიის და ტექნოლოგიების შესახებ;

შერჩევის ეტაპი:
  • გასაუბრების პირველი ეტაპი (დისტანციურად);
  • გასაუბრების მეორე ეტაპი (დისტანციურად);
  • წერილობითი დავლების ეტაპი (დისტანციურად);
  • დავალების პრეზენტაცია;

თუ გსურთ გაყიდვების სფეროში გამოცდილების შეძენა და დაინტერესებული ხართ საავტომობილო სფეროთი შემოგვიერთდით. ჩვენ გთავაზობთ, მეგობრულ სამუშაო გარემოსა და  განვითარების შესაძლებლობას.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე, ელექტრონულ მისამართზე - HR@Kia.ge .
გთხოვთ, Subject-ის ველში, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეცილისტი.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა - 24.06.2024 წ.

„კია საქართველო“ მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.
"კია საქართველო" - ში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით გათვალისწინებულ პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები "კია საქართველო" - ს მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის, არაუმეტეს 3 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.