ოფის მენეჯერი

ბათუმი სრული განაკვეთი GLOBAL AUTO IMPORT
მივლინება: არა
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი

გლობალ ავტო იმპორტი 2017 წლის ნოემბერში დაარსდა და უზრუნველყოფს ავტომობილების, მოტოციკლების, სპეც - ტექნიკის შეძენასა და ტრანსპორტირებას როგორც ამერიკის შეერთებული შტატების 9 პორტიდან, ასევე, ალიასკის, კანადისა და ჰონოლულუს პორტებიდან.


 ჩვენ  ვეძებთ ოფის მენეჯერს ბათუმში, რომლის უფლება - მოვალეობებში შედის:

  • კომპანიის საოფისე-ადმინისტრაციული საკითხების მართვა;
  • ოფისში მოსული სტუმრების დახვედრა, სატელეფონო ზარებზე პასუხი;
  • კომპანიის ელექტრონული ფოსტის მართვა, საქმიანი მიმოწერის წარმოება კომპეტენციის ფარგლებში;
  • კომპანიაში მიღებული და გაგზავნილი კორესპონდენციის ადმინისტრირება, საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება და დახარისხება;
  • ოფისის სამუშაო პირობების ხელშეწყობა.

რა უნარებს უნდა ფლობდე:

  • რუსული ენის გამართულად სასაუბრო დონეზე ცოდნა, სავალდებულოა.
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად.


შემოუერთდი გლობალის მუდმივად მზარდ გუნდს, ჩვენ გთავაზობთ სასიამოვნო სამუშაო გარემოს, სადაც კვალიფიციური და კეთილგანწობილი ადამიანები დაგხვდებიან. ჩვენთვის მთავარი ღირებულება არის გუნდურობა, თანამშრომლების ზრდა და განვითარებას.

https://glob.ge/en/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzZmwBhD8ARIsAH4v1gXi0DgTTaQQIQ3z5WrcEuOptzvIhfv4dWBJIfZ5qlzXAItdBam29mgaAuFSEALw_wcB

 

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00 – 18:00

მდებარეობა: ქ.ბათუმი

 

დაინტერესების შემთხვევაში რეზიუმეებს ველით მეილზე hr@glob.ge .

გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - ოფის მენეჯერი.

 გისურვებთ წარმატებებს!