Ambassador Island Batumi აჭარის რეგიონის შეუქცევადი განვითარების შთამბეჭდავი სიმბოლოა – ინოვაციური პროექტი, რომელიც თავისი უნიკალური მდებარეობით, მასშტაბითა და მრავალფუნქციური კონცეფციით ახალი ტურისტული და ეკონომიკური ცენტრის როლს შეასრულებს.
ვეძებთ ხარჯთაღმრიცხველს, რომელიც გაიზიარებს ჩვენს ღირებულებებს და დაგვეხმარება ქვეყნის საზღვრების გაფართოებაში–როგორც გეოგრაფიულად, ისე შესაძლებლობების თვალსაზრისით!
მდებარეობა: ბათუმი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
სამუშაო დრო: 5/2
ვეძებთ ხარჯთაღმრიცხველს, რომელიც გაიზიარებს ჩვენს ღირებულებებს და დაგვეხმარება ქვეყნის საზღვრების გაფართოებაში–როგორც გეოგრაფიულად, ისე შესაძლებლობების თვალსაზრისით!
მდებარეობა: ბათუმი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
სამუშაო დრო: 5/2
ჩვენ გთავაზობთ:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ძირითადი მოვალეობები:
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: hr@islandambassadori.com
სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშავოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშავოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
„პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: hr@islandambassadori.com
გისურვებთ წარმატებას!
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- კვების უზრუნველყოფა;
- 20%-ნი ფასდაკლება ამბასადორი ჯგუფის სასტუმროებსა და რესტორნების ქსელში;
- პროფესიული განვითარება;
- მეგობრული სამუშაო გარემო.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- აუცილებელია უმაღლესი ტექნიკური ან საინჟინრო განათლება;
- ხარჯთაღრიცხვების მომზადების მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- სამშენებლო მასალებისა და ტექნოლოგიების ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (AutoCAD, Excel).
ძირითადი მოვალეობები:
- სამშენებლო და სარემონტო პროექტებისთვის ხარჯთაღრიცხვების მომზადება;
- ნახაზებისა და პროექტის ტექნიკური დოკუმენტაციის ანალიზი;
- მასალების, შრომითი და სხვა ხარჯების გათვლა;
- ფასების ბაზრის მონიტორინგი და ხარჯთაღრიცხვაში ასახული მონაცემების რეგულარული განახლება;
- ტენდერის დოკუმენტაციის მომზადება და მხარდაჭერა;
- ფორმა ორის მომზადება;
- ინჟინერებთან, დიზაინერებთან და პროექტის მენეჯერებთან კოორდინაცია.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: hr@islandambassadori.com
სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშავოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშავოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
„პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: hr@islandambassadori.com
გისურვებთ წარმატებას!