HR მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ბს/2 ჯორჯია
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
ადამიანური რესურსები: HR მენეჯერი
ბს/2 ჯორჯია აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - HR მენეჯერი,
ქალაქში - თბილისი,

,,ბს/2" ჯორჯია წარმოადგენს ლიეტუვური ჰოლდინგის — „Penki Kontinentai“ ჯგუფის შვილობილ კომპანიას, რომელიც 2009 წლიდან წარმატებით ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე და წარმოდგენილია 7 რეგიონული ცენტრის სახით. კომპანია თანამშრომლობს ქვეყნის წამყვან ბანკებთან და უზრუნველყოფს ინოვაციური პროგრამული და ტექნოლოგიური გადაწყვეტილებების მიწოდებას ფინანსური და საცალო ვაჭრობის სექტორისთვის.
,,ბს/2"-ის პროგრამული უზრუნველყოფა 30 წელზე მეტია გამოიყენება მსოფლიოს 80-ზე მეტ ქვეყანაში და ეხმარება კომპანიებს ბიზნეს-პროცესების ოპტიმიზაციაში, მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებასა და ახალი სერვისების დანერგვაში. კომპანიის რეგიონული წარმომადგენლობა ოპერირებს მსოფლიოს 9 ქვეყანაში: ლიეტუვა (სათავო ოფისი), ლატვია, ესტონეთი, ყაზახეთი, უზბეკეთი, ყირგიზეთი, საქართველო, აზერბაიჯანი, ესპანეთი.

ჩვენი კომპანიის შესახებ ვიდეორგოლის სანახავად გადადით ბმულზე:Explore BS/2 Georgia: Office Tour, Team Events, and More

სამუშაო ადგილი: დიღომი 7, პიმენ ყურაშვილის N6 (ვუზრუნველყოფთ ტრანსპორტირებას)
სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი (09:00 – 18:00 1 სთ. შესვენება)

ამ პოზიციის ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობებია:
  • ხელშეკრულებების, ბრძანებების, გაფრთხილებების, შეთანხმებების მომზადება/გაცნობა თანამშრომლებისთვის;
  • შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან დაკავშირებული ადმინისტრაციული საქმიანობის მართვა;
  • თანამშრომლების რეგისტრაცია შესაბამის მონაცემთა ბაზაში (rs.ge; HR Soft - Self.ge);
  • თანამშრომლებისთვის შეღავათების პაკეტის გააქტიურება (ჯანმრთელობის დაზღვევა, კორპორატიული მობილური ნომერი);
  • სხვადასხვა პოზიციისთვის სამუშაო აღწერის მომზადება;
  • ადმინისტრაციული ინფორმაციების მიწოდება სათაო ოფისისთვის (დანიშვნა, გათავისუფლება, პოზიციის ცვლილება);
  • თანამშრომლის გათავისუფლების სრული ციკლის მართვა;
  • თანამშრომლებთან დაკავშირებული ყოველდღიური საქმიანობის მართვა;
  • წლის საშვებულებო გეგმის მომზადება და კონტროლი;
  • რეკრუტინგის სრული ციკლის მართვა (ვაკანსიების გამოცხადება, რეზიუმეების გადარჩევა, გასაუბრებების ჩატარება);
  • კომპანიის HR პოლიტიკის და სხვა წესების შემუშავება/განახლებაში მონაწილეობის მიღება;
  • მოტივაციის/წახალისების სისტემის შექმნაში მონაწილოების მიღება და მათი ეფექტურობის შეფასება/მონიტორინგი;
  • კომპანიის სტრატეგიის შესაბამისი კომპენსაციების და ბონუსების პოლიტიკების შემუშავება/დანერგვაში მონაწილოების მიღება;
  • თანამშრომლების განვითარებისა და ტრენინგების ორგანიზება.

მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მენეჯმენტის, ადამიანური რესურსების ან სოციალური მეცნიერებების მიმართულებით;
  • HR სფეროში მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა მინიმუმ B2 დონეზე;
  • შრომის კანონმდებლობის სრულყოფილი ცოდნა;
  • ძლიერი კომუნიკაციის უნარები და გუნდური მუშაობის შესაძლებლობა;
  • სამუშაო გარემოს მუდმივი გაუმჯობესება.

ჩვენ გთავაზობთ:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • საკომუნიკაციო და სატრანსპორტო ხარჯების ანაზღაურებას;
  • Fit pass ბარათს;
  • ანაზღაურებას: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზუმე

ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/7ES57FHb
გაგზავნე CV

სხვა ვებ გვერდზე