დასაქმების სააგენტო ეიჩარი აცხადებს ვაკანსიას HR ადმინისტრატორის პოზიციაზე ერთ-ერთი სადაზღვევო კომპანიისთვის, ქ. თბილისში.
ფუნქცია-მოვალეობები:
ფუნქცია-მოვალეობები:
- თანამშრომელთა პირადი საქმის ფორმირება და მუდმივი განახლება (დასაქმების, გადაყვანის,შვებულებების, გათავისუფლების საფუძველზე)-არქივირება;
- შრომითი ხელშეკრულებების, დანიშვნის ბრძანებებისა და სხვა თანმდევი დოკუმენტაციის მომზადება და არქივირება;
- SELF.ge პროგრამაში თანამშრომელთა ნამუშევარი საათების აღრიცხვა, დაგვიანებების, შვებულებების,ავადმყოფობის და გაცდენის,მონიტორინგი;
- შემოსავლების სამსახურის საიტზე (rs.ge) თანამშრომლების აყვანა/გათავისუფლების პროცესის მართვა;
- პერიოდული სტატისტიკური რეპორტების მომზადება HR უფროსისთვის (გაცდენები, წასული თანამშრომლები, ახალი დასაქმებები და სხვ.);
- კანდიდატების მონაცემთა ბაზის ფორმირება;
- გასაუბრებების გრაფიკის შედგენა;
- თანამშრომლის შრომითი ურთიერთობის შეწყვეტისას შესაბამისი ვადების და ფორმატების დაცვა(შეტყობინება, ბრძანება, აქტივების დაბრუნება);
- თანამშრომელთა პირადი საქმის ელექტრონული წარმოება და განახლება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- აუცილებელია ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ადმინისტრირება/სამართალი/HR მენეჯმენტის მიმართულებით;
- მნიშვნელოვანია შრომის კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა;
- აუცილებელია HR ადმინისტრატორის/HR ჯენერალისტის/HR სპეციალისტის პოზიციაზე მუშაობის 1-2 წლიანი გამოცდილება, სასურველია საბანკო-სადაზღვევო სექტორში;
- მნიშვნელოვანია MS Office და HRMS პროგრამების ცოდნა;
- აუცილებელია ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა.
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე მითითებულ მეილზე: recruitment21@hh.ge