ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

თბილისი სრული განაკვეთი მეამა
მივლინება: არა ხელფასი: 1200
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები ენები: ინგლისური, რუსული
ადმინისტრაცია: ქოლ ცენტრის ოპერატორი
მეამა თავის გუნდში იწვევს აქტიურ და მოტივირებულ კანდიდატებს ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე .

ანაზღაურება - 1200 ლარი
სამუშაო გრაფიკი- სრული , კვირაში 5 დღე (სამუშაო დღეები არის ცვალებადი) აქედან შესაბამისი ცვლის შემთხვევაში, შაბათ-კვირას დისტანციურად .
სამუშაო საათები: 10:00-19:00 (1 საათიანი შესვენების დროით) , 40 საათიანი სამუშაო გრაფიკი .
ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, გივი ამილახვარის ქუჩა N2

ვაკანტური ადგილი: 3

მოვალეობები:
შემომავალი და გამავალი ზარების მიღება და განხორციელება:
  • ზარების სწრაფი და პროფესიონალური პასუხის გაცემა
  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია ქართულ და/ან სხვა მოთხოვნილ ენებზე;
  • ზარების კორექტულად და სრულყოფილად რეგისტრირება სისტემაში.
შეკვეთების მიღება, რეგისტრაცია და კორექტირება:
  • შეკვეთების მიღება ზარების, ჩათის ან სოციალური ქსელების საშუალებით;
  • შეკვეთების სიზუსტის შემოწმება და სისტემაში შეყვანა;
  • არსებული შეკვეთების კორექტირება და განახლება მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად;
  • შეკვეთების სტატუსის მუდმივი კონტროლი და მომხმარებებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება.
სოციალური მედიის მართვა:
  • მომხმარებელთა ჩეთებზე და კომენტარებზე დროული და თავშეკავებული პასუხის გაცემა;
  • სოციალურ ქსელებში კოორდინირებული კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;
Meama-ის უნიკალური პროდუქტის (დროფერის) შესწავლა:
  • პროდუქტის დეტალური გაცნობა და მისი უპირატესობების სწავლა;
  • მომხმარებლებისთვის პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
  • შეკვეთების ეფექტური მართვა პროდუქტის კონტექსტში.
სერვისებთან და ტექნიკურ სამსახურებთან ურთიერთობა:
  • პრობლემების დროული გადაჭრა და შესაბამისი სამსახურებისთვის გადამისამართება;
  • ტექნიკური და ოპერაციული სერვისების კოორდინაცია;
  • მომხმარებელთან დაკავშირებული საკითხების კომუნიკაცია სერვისებთან.
  • აპარატების სპეციფიკის და მუშაობის პროცედურების კარგად ცოდნა;
  • ტექნიკური დახმარების აღმოჩენა და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლის მხარდაჭერა
დოკუმენტაციის წარმოება:
  • მიღებული შეკვეთების საფუძველზე ინვოისების მომზადება და მომხმარებლებისათვის გაგზავნა;
  • ინვოისების კონტროლი და საჭიროებისამებრ გადახდების მონიტორინგი.
B2B და B2C კომუნიკაცია:
  • აქტიური და ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა B2B და B2C მომხმარებლებთან;
  • მომხმარებელთა მოთხოვნების გადაცემისა და კოორდინაციის უზრუნველყოფა;
  • მომხმარებლის კმაყოფილების შემოწმება და პრობლემების დროული გადაწყვეტა.
მოთხოვნები და საჭირო უნარ-ჩვევები:
  • ელ. ფოსტის, ჩათისა და CRM სისტემების გამოყენების საბაზისო ცოდნა;
  • სოციალური ქსელების (Facebook Messenger, WhatsApp Web და სხვ.) გამოყენება;
  • Microsoft office -ის პროგრამების ცოდნა ;
  • მომსახურების ხარისხისა და სტანდარტის დაცვა შემუშავებული ინსტრუქციის შესაბამისად;
  • გუნდური მუშაობის უნარი:
  • სწრაფი რეაგირების და პრობლემის გადაჭრის უნარი ;
  • ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებულობა და დროის მართვის უნარი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • აუცილებელია ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება ;
  • ყველა ვაკანტური ადგილის შემთხვევასი აუცილებელია ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა ;
  • ერთ-ერთი ვაკანტური ადგილი მოიაზრებს დამატებით რუსული ენის ცოდნას საკომუნიკაციო დონეზე .

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით ელ. მისამართზე: career@meama.ge
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 2025 წლის 9 ივლისი 
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გაცნობებთ , რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ შპს "მეამა"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება განხილულ იქნას სხვა ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შენახული იქნას 1 წლის განმავლობაში

გისურვებთ წარმატებას!