კომპანია „არქი“, წამყვანი დეველოპერული კომპანია საქართველოში, რომელიც დაარსდა 2006 წელს. უკვე წარმატებით დავასრულეთ 50-მდე პროექტი და ამჟამად გვაქვს 20-ზე მეტი მიმდინარე მშენებლობა საქართველოში.
„არქი“-ში ვეძებთ მარკეტინგული და ციფრული მონაცემების ანალიტიკოსს
„არქი“-ში ვეძებთ მარკეტინგული და ციფრული მონაცემების ანალიტიკოსს
და მისი ძირითადი ფუნქციები იქნება:
ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით:
ტრადიციული მარკეტინგის მიმართულებით:
ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით:
- ციფრული კამპანიების მონაცემების შეგროვება და ანალიზი (Facebook Ads, Google Ads, YouTube, TikTok და სხვა);
- კონვერსიის Funnel-ების აგება და ოპტიმიზაციის რეკომენდაციების შემუშავება;
- ძირითადი მეტრიკების (ROAS, CPA, CTR, CPM, CAC და სხვ.) ანალიზი და რეპორტინგი; ახალი მეტრიკების ინიცირება და მონიტორინგი;
- მომხმარებელთა ქცევის ანალიტიკა (Google Analytics, Meta Pixel, Looker Studio, CRM და სხვა), ციფრული კომუნიკაციის ოპტიმიზაციის რეკომენდაციების შემუშავება;
- SEO და სოციალური მედიის შედეგების მუდმივი მონიტორინგი, რეპორტინგი;
- მონაცემების ანალიზის საფუძველზე, ძირითადი მიგნებებისა და რეკომენდაციები მომზადებაში მონაწილეობის მიღება.
ტრადიციული მარკეტინგის მიმართულებით:
- ოფლაინ კამპანიების შემდეგ, მომხმარებელთა ქცევის მონიტორინგი (ზარებისა და ვიზიტების რაოდენობა, გაყიდვებზე გავლენა);
- არაციფრულ საკომუნიკაციო არხებზე ციფრული კამპანიების ეფექტიანობის შეფასება;
- კონკურენტების ანალიზი და ბაზრის ტენდენციების რეგულარული დაკვირვება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
თუ დაგაინტერესა ჩვენმა ვაკანსიამ და გაქვს შესაბამისი გამოცდილება, მაშინ ველით CV-ს, რომელიც შეგიძლია ატვირთო მითითებულ ბმულზე 2025 წლის 6 ივლისის ჩათვლით: http://crm.archi.ge/crm/deal/web_form/vacancy.php
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, თქვენი რეზიუმე მომდევნო ექვსი თვის განმავლობაში შეინახება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.
- აუცილებელია მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მონაცემთა ანალიტიკის მიმართულებით;
- აუცილებელია მონაცემთან მუშაობის გამოცდილება Google Sheets-ში და Looker Studio-ში (ან მსგავს პლატფორმაზე);
- აუცილებელია Google Analytics-ისა და Meta Ads-ის ცოდნა;
- აუცილებელია Microsoft Office-ის ძალიან მაღალ დონეზე ცოდნა;
- აუცილებელია ინგლისური ენის C1 დონეზე ცოდნა;
- ციფრული მარკეტინგის ძირითადი მეთოდებისა და არხების ცოდნა;
- სასურველია BI პლატფორმებთან მუშაობის გამოცდილება.
თუ დაგაინტერესა ჩვენმა ვაკანსიამ და გაქვს შესაბამისი გამოცდილება, მაშინ ველით CV-ს, რომელიც შეგიძლია ატვირთო მითითებულ ბმულზე 2025 წლის 6 ივლისის ჩათვლით: http://crm.archi.ge/crm/deal/web_form/vacancy.php
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, თქვენი რეზიუმე მომდევნო ექვსი თვის განმავლობაში შეინახება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.