მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი

ქუთაისი სრული განაკვეთი სამსარა
მივლინება: არა ხელფასი: 1500
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
სამსარა აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება 1500 ლარი

მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:
  • მომხმარებლის გადამოწმება ვერიფიკაციის შესახებ.
  • სერვის ცენტრში მომსახურეობის გაწევა რეგისტრაციასა და ვერიფიკაციაში.
  • სალაროს ოპერეციაების წარმოება.
  • გადამოწმებული(დამუშავებული) საკითხის მიწოდება მომხმარებელთან.
  • ხარვეზის შემთხვევაში, ინფორმაციის გადამოწმება შესაბამის დეპარტამენტთან.
  • კომპანიაში არსებული მომსახურეობის სტანდარტების დაცვა.
  • სატელეფონო კომუნიკაცია მომხმარებლებთან.
  • ქოლ-ცენტთან მუდვინი კომუნიკაცია და მხარდაჭერა. 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე:  masatiani@samsarageorgia.com