07 ივლ - 06 აგვ
ვიპ
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი
ქუთაისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM)
  • ინდუსტრია / სფერო: მედია და კომუნიკაციები მარკეტინგი და რეკლამა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 1500

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება:
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM)
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    მედია და კომუნიკაციები მარკეტინგი და რეკლამა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
სამსარა აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება 1500 ლარი

მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:
  • მომხმარებლის გადამოწმება ვერიფიკაციის შესახებ.
  • სერვის ცენტრში მომსახურეობის გაწევა რეგისტრაციასა და ვერიფიკაციაში.
  • სალაროს ოპერეციაების წარმოება.
  • გადამოწმებული(დამუშავებული) საკითხის მიწოდება მომხმარებელთან.
  • ხარვეზის შემთხვევაში, ინფორმაციის გადამოწმება შესაბამის დეპარტამენტთან.
  • კომპანიაში არსებული მომსახურეობის სტანდარტების დაცვა.
  • სატელეფონო კომუნიკაცია მომხმარებლებთან.
  • ქოლ-ცენტთან მუდვინი კომუნიკაცია და მხარდაჭერა.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: masatiani@samsarageorgia.com
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM)
ნახვები
უნიკალური ნახვები