შემდეგი
07 ივლ - 06 აგვ
ვიპ
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი
ქუთაისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: masatiani@samsarageorgia.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM) - ინდუსტრია / სფერო: მედია და კომუნიკაციები
მარკეტინგი და რეკლამა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM) - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):მედია და კომუნიკაციები
მარკეტინგი და რეკლამა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
სამსარა აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება 1500 ლარი
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომხმარებლის გადამოწმება ვერიფიკაციის შესახებ.
- სერვის ცენტრში მომსახურეობის გაწევა რეგისტრაციასა და ვერიფიკაციაში.
- სალაროს ოპერეციაების წარმოება.
- გადამოწმებული(დამუშავებული) საკითხის მიწოდება მომხმარებელთან.
- ხარვეზის შემთხვევაში, ინფორმაციის გადამოწმება შესაბამის დეპარტამენტთან.
- კომპანიაში არსებული მომსახურეობის სტანდარტების დაცვა.
- სატელეფონო კომუნიკაცია მომხმარებლებთან.
- ქოლ-ცენტთან მუდვინი კომუნიკაცია და მხარდაჭერა.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: masatiani@samsarageorgia.com
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM)
ნახვები
უნიკალური ნახვები