01 აგვ - 27 აგვ
სტარტი
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი
თბილისი, დიღმის მასივი, აღმაშენებლის ხეივანი (დიღმის მასივი)
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@gtcgroup.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM) - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
მშენებლობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 2-დან 3 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM) - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):მშენებლობა
მშენებლობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
კომპანია „დეკა დეველოპმენტი“, რომელიც დაარსდა 2019 წელს, ორი გამოცდილი დეველოპერული კომპანიის გაერთიანების შედეგად ეძებს მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერს.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, დავით აღმაშენებლის ხეივანი 122
პოზიცია: მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი
ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე ელფოსტაზე: hr@gtcgroup.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
გისურვებთ წარმატებებს!
სამუშაო ადგილი: თბილისი, დავით აღმაშენებლის ხეივანი 122
პოზიცია: მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი
ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომხმარებელთა შეკითხვებზე პასუხის გაცემა ელფოსტით, ტელეფონით, ჩატით ან სხვა არხებით;
- მხარდაჭერის გუნდის კოორდინაცია, მონიტორინგი და პროფესიული განვითარება;
- მომსახურების პოლიტიკისა და პროცესების გაუმჯობესება მომხმარებელთა უკუკავშირის საფუძველზე;
- მომხმარებელთა პრობლემების ან პრეტენზიების ეფექტური და დროული მოგვარება;
- მომხმარებელთა ბაზის მართვა და მათზე საჭირო ინფორმაციის რეგულარული განახლება;
- პერიოდული ანგარიშგება ხელმძღვანელობისთვის მომხმარებელთა მხარდაჭერის მეტრიკებზე;
- თანამშრომლობა სხვა დეპარტამენტებთან (მარკეტინგი, ტექნიკური გუნდი, გაყიდვები და სხვ.).
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ადმინისტრირებაში, კომუნიკაციებში ან შესაბამის სფეროში
- მომხმარებელთა მხარდაჭერის სფეროში მინიმუმ 2-3 წლიანი გამოცდილება
- გამართული კომუნიკაციის უნარი ქართულად და სასურველია ინგლისურად
- პრობლემების სწრაფად გადაჭრის და კონფლიქტების მართვის უნარი
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office, CRM სისტემები, Zendesk, Salesforce ან მსგავსი პლატფორმები)
- გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- დეტალებზე ორიენტირებული.
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე ელფოსტაზე: hr@gtcgroup.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
გისურვებთ წარმატებებს!
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM)
ნახვები
უნიკალური ნახვები