24 ივლ - 22 აგვ
სტანდარტი
ადმინისტრაციული ასისტენტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vladimir.pogosov@arcongroup.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური,რუსული,სომხური
არკონ ინდუსტრის ჯორჯია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საქართველო
კომპანია: Arcon Georgia - ინდუსტრიული ავტომატიზაცია და შეფუთვის გადაწყვეტილებები
დეპარტამენტი: Administrative Assistant
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
Arcon Group არის ინდუსტრიული კოდირების, მარკირების და შეფუთვის გადაწყვეტილებების წამყვანი მიმწოდებელი. როგორც რეგიონის ერთ-ერთი სანდო ჯგუფის წევრი, ჩვენ ვაწვდით მოწინავე ტექნოლოგიებსა და საიმედო მომსახურებას მრავალფეროვან ინდუსტრიებში. კომპანიის გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ და კვალიფიციურ ადმინისტრაციულ ასისტენტს, რათა გაწევრიანდეს ჩვენს გუნდში.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
მოთხოვნები:
ჩვენ გთავაზობთ:
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vladimir.pogosov@arcongroup.ge
ადგილმდებარეობა: თბილისი, საქართველო
კომპანია: Arcon Georgia - ინდუსტრიული ავტომატიზაცია და შეფუთვის გადაწყვეტილებები
დეპარტამენტი: Administrative Assistant
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
Arcon Group არის ინდუსტრიული კოდირების, მარკირების და შეფუთვის გადაწყვეტილებების წამყვანი მიმწოდებელი. როგორც რეგიონის ერთ-ერთი სანდო ჯგუფის წევრი, ჩვენ ვაწვდით მოწინავე ტექნოლოგიებსა და საიმედო მომსახურებას მრავალფეროვან ინდუსტრიებში. კომპანიის გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ და კვალიფიციურ ადმინისტრაციულ ასისტენტს, რათა გაწევრიანდეს ჩვენს გუნდში.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- საოფისე ადმინისტრირების ყოველდღიური პროცესების მართვა და შიდა კოორდინაციის უზრუნველყოფა
- გაყიდვების მხარდაჭერა გამავალი ზარებით და შემომავალი მოთხოვნების მართვით
- ზუსტი ჩანაწერების შენახვა და რეპორტების მომზადება
- შეხვედრების, გრაფიკების და კლიენტებთან/შიდა გუნდთან კომუნიკაციის კოორდინაცია
მოთხოვნები:
- ადმინისტრაციაში და საბაზისო გაყიდვების მხარდაჭერაში გამოცდილება
- გამავალი ზარების განხორციელება და შემომავალი მოთხოვნების მართვა
- ორგანიზებულობა, კომუნიკაციის უნარი და მრავალაამოცანიან რეჟიმში მუშაობის შესაძლებლობა
- MS Office-ისა და რეპორტინგის ცოდნა
- აქტიური და გუნდზე ორიენტირებული პოზიტიური დამოკიდებულება
- ინგლისური და ქართული ენის თავისუფლად ფლობა სავალდებულოა; სომხური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
ჩვენ გთავაზობთ:
- კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება
- ანაზღაურებადი შვებულება და ოფიციალური უქმეები
- პროფესიული განვითარების და ტრენინგების შესაძლებლობა
- მეგობრული, ინკლუზიური და თანამშრომლობითი სამუშაო გარემო
- კარიერული წინსვლის შანსი ინოვაციურ და მზარდ კომპანიაში
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vladimir.pogosov@arcongroup.ge
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები