შემდეგი
31 ივლ - 29 აგვ
ვიპ CV
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ჰიბრიდული/შერეული
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500 - 2000
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - ენები: ინგლისური
- მართვის მოწმობა: B კატეგორია
Native Block GE LLC ეძებს დირექტორის ასისტენტს — პასუხისმგებლიან და დამოუკიდებლად მოქმედ პროფესიონალს, რომელსაც შეუძლია პროცესების ეფექტურად ორგანიზება და მზად არის მხარი დაუჭიროს კომპანიის ხელმძღვანელს ყოველდღიური ოპერაციული და ადმინისტრაციული ამოცანების შესრულებაში.
ლოკაცია: თბილისი
ძირითადი მოვალეობები:
მოთხოვნები:
უპირატესობად ჩაითვლება:
სამუშაო პირობები:
გრაფიკი: სრული განაკვეთი (შესაძლებელია განხილვა ნახევარ განაკვეთზე იმ შემთხვევაში, თუ კანდიდატი გამოირჩევა დროის ეფექტიანი მართვის უნარით);
რეჟიმი: ჰიბრიდული - ოფისში და პერიოდულად დისტანციურად.
ანაზღაურება: 1500-2000 ლარი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ლოკაცია: თბილისი
ძირითადი მოვალეობები:
- ადმინისტრაციული და საორგანიზაციო მხარდაჭერა;
- საბუღალტრო დოკუმენტაციის დახარისხება და სისტემატიზაცია;
- დოკუმენტების საბუღალტრო პროგრამაზე ატვირთვა;
- შესყიდვებში მონაწილეობის მხარდაჭერა;
- ელ. ფოსტისა და სხვა კომუნიკაციების მართვა;
- დირექტორის ყოველდღიური საქმიანობის ეფექტურად დაგეგმვა.
მოთხოვნები:
- პასუხისმგებლობა, აკადემიური სიზუსტე და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი (საწვავისა და ცვეთის ხარჯი კომპანიის მხრიდან ანაზღაურდება);
- ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა — როგორც წერილობითი, ისე ზეპირი კომუნიკაციისთვის;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა და უნარ-ჩვევები ყოველდღიური კომუნიკაციისა და ორგანიზებისათვის.
უპირატესობად ჩაითვლება:
- საბუღალტრო დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
- ტექნიკურ ან ადმინისტრაციულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება.
სამუშაო პირობები:
გრაფიკი: სრული განაკვეთი (შესაძლებელია განხილვა ნახევარ განაკვეთზე იმ შემთხვევაში, თუ კანდიდატი გამოირჩევა დროის ეფექტიანი მართვის უნარით);
რეჟიმი: ჰიბრიდული - ოფისში და პერიოდულად დისტანციურად.
ანაზღაურება: 1500-2000 ლარი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 0