28 ივლ - 26 აგვ
სტანდარტი
ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯერი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები გაყიდვების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი იმპორტი და ექსპორტი
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 2 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    გაყიდვები გაყიდვების მენეჯმენტი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური,რუსული
Gez Motors აცხადებს ვაკანსიას ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების ( საგარანტიო ) მენეჯერის პოზიციაზე.
გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი უნდა უზრუნველყოფდეს მომხმარებელთა კმაყოფილებას, დეპარტამენტის მომგებიანობის მაქსიმიზაციასა და სერვის ცენტრის რეპუტაციის შენარჩუნებას.

ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი პასუხისმგებლობების აღწერა:
მომხმარებელთა კმაყოფილება და შენარჩუნება:
  • მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება: ეს უმნიშვნელოვანესია. მენეჯერმა ხელი უნდა შეუწყოს ისეთი გარემოს შექმნას, სადაც მომხმარებლები თავს დაფასებულად და კომფორტულად გრძნობენ, რაც წაახალისებს გრძელვადიან ლოიალობასა და განმეორებით მომართვიანობას.
  • საჩივრების მართვა და პრობლემების მოგვარება: უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ეფექტური მუშაობა და საჩივრების სწრაფად და ეფექტიანად მოგვარება გადამწყვეტია ნეგატიური გამოცდილების შესამსუბუქებლად და მის პოზიტიურად გარდაქმნისთვის.
  • მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა: ყველა სერვისული სამუშაოს, მათ შორის ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საგარანტიო შემთხვევების, ხარისხისა და სისწრაფის უზრუნველყოფა, მომხმარებელთა მოლოდინების დასაკმაყოფილებლად ან გადასამეტებლად.
  • პროაქტიული კომუნიკაცია: მომხმარებლების ინფორმირება შეკეთების პროგრესის, ხარჯების, ვადებისა და ნებისმიერი მოსალოდნელი შეფერხების შესახებ. გეგმიური ტექნიკური მომსახურების შესახებ რეგულარული შეხსენებების გაგზავნა.
  • მომხმარებელთა უკუკავშირის მართვა: მომხმარებელთა უკუკავშირის (გამოკითხვები, ზარები, ელექტრონული ფოსტა) აქტიური შეგროვება და ანალიზი საერთო პრობლემებისა და გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად, შემდეგ კი ამ უკუკავშირის საფუძველზე ცვლილებების განხორციელება.
  • პერსონალიზაცია: ინდივიდუალური მომხმარებლების საჭიროებებისა და უპირატესობების გათვალისწინება და დაკმაყოფილება მათი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.

დეპარტამენტში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ვალდებულებები:
  • გუნდის ხელმძღვანელობა და მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების გუნდის (ტექნიკოსები, სერვისის კონსულტანტები, სათადარიგო ნაწილების კონსულტანტები, ადმინისტრატორები) ხელმძღვანელობა, მოტივირება, ქოუჩინგი და მხარდაჭერა.
  • მიზნების მიღწევა: იმის უზრუნველყოფა, რომ გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტმა მიაღწიოს გაყიდვებისა და მოგების მიზნებს, რაც ხშირად მოიცავს სერვისიდან მიღებულ შემოსავალს, ნაწილების გაყიდვებსა და მომხმარებელთა კმაყოფილებას.
  • პროცესების გაუმჯობესება: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების ეფექტური სტრატეგიებისა და პროცესების შემუშავება და დანერგვა მომსახურების მიწოდების გასაუმჯობესებლად, შეფერხებების შესამცირებლად და საერთო ეფექტიანობის გასაზრდელად.
  • ძირითადი შესრულების ინდიკატორების (KPI) მონიტორინგი: ისეთი მეტრიკების თვალყურის დევნება და ანალიზი, როგორიცაა მომხმარებელთა კმაყოფილების ინდექსი (CSI), შრომის ეფექტური განაკვეთი, პირველივე ჯერზე შეკეთების მაჩვენებელი და მომგებიანობა, გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად.
  • ბიუჯეტის მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტის ბიუჯეტის, ხარჯებისა და რესურსების განაწილების ეფექტური მართვა.
  • შესაბამისობა: მწარმოებლის სტანდარტებთან, კომპანიის პოლიტიკასა და ინდუსტრიის რეგულაციებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
  • გრაფიკისა და რესურსების განაწილება: სახელოსნოს გრაფიკების ოპტიმიზაცია სხვადასხვა ტიპის სამუშაოების (საგარანტიო, საცალო) დასაბალანსებლად და პროდუქტიულობის მაქსიმიზაციისთვის.
  • სათადარიგო ნაწილების მართვა: სათადარიგო ნაწილების მარაგებისა და ხელმისაწვდომობის ეფექტური მართვის ზედამხედველობა.

თანამშრომლობა და სტრატეგიული წვლილი:
  • დეპარტამენტთაშორისი თანამშრომლობა: გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა მომხმარებელთა შენარჩუნების ხელშესაწყობად და მომხმარებლის უწყვეტი გზის უზრუნველსაყოფად შეძენიდან გაყიდვების შემდგომ მომსახურებამდე.
  • ბრენდთან ურთიერთობის მართვა: ავტომობილების მწარმოებლებთან და ბრენდის წარმომადგენლებთან მყარი სამუშაო ურთიერთობების შენარჩუნება.
  • შესაძლებლობების იდენტიფიცირება: დამატებითი მომსახურების შეთავაზების, დამატებითი ღირებულების პაკეტების პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთა საერთო გამოცდილების გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება.
  • სიახლეების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ახალი ტექნოლოგიებისა და საავტომობილო პროდუქტებსა და სერვისებში მომხდარი ცვლილებების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა.
  • არსებითად, გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი მოქმედებს როგორც გაყიდვის შემდგომ მომხმარებელთან ურთიერთობის ცენტრალური კვანძი, რომელიც უზრუნველყოფს გუნდის ეფექტიანობას და საბოლოო ჯამში, ავტოსალონის გრძელვადიან წარმატებასა და მომგებიანობას.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯრის ან ავტოსერვის მენეჯერის პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური სავალდებულო და ასევე სასურველია რუსული ენების ცოდნა;

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
  • კომუნიკაბელური;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • ორაგანიზებული;
  • ოპერატიული;
  • განვითარებაზე ორიენტირებული;
  • მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;

ჩვენ გთავაზობთ:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
  • პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;

სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + გაყიდვების ბონუსი, საშუალო ანაზღაურება 5000 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით, ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები