შემდეგი
28 ივლ - 26 აგვ
სტანდარტი
ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯერი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: info@gezmotors.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
იმპორტი და ექსპორტი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
Gez Motors აცხადებს ვაკანსიას ავტომობილების გაყიდვების შემდგომ მომსახურების ( საგარანტიო ) მენეჯერის პოზიციაზე.
გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი უნდა უზრუნველყოფდეს მომხმარებელთა კმაყოფილებას, დეპარტამენტის მომგებიანობის მაქსიმიზაციასა და სერვის ცენტრის რეპუტაციის შენარჩუნებას.
ქვემოთ მოცემულია მისი ძირითადი პასუხისმგებლობების აღწერა:
მომხმარებელთა კმაყოფილება და შენარჩუნება:
- მომხმარებლებთან მყარი ურთიერთობების ჩამოყალიბება: ეს უმნიშვნელოვანესია. მენეჯერმა ხელი უნდა შეუწყოს ისეთი გარემოს შექმნას, სადაც მომხმარებლები თავს დაფასებულად და კომფორტულად გრძნობენ, რაც წაახალისებს გრძელვადიან ლოიალობასა და განმეორებით მომართვიანობას.
- საჩივრების მართვა და პრობლემების მოგვარება: უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ეფექტური მუშაობა და საჩივრების სწრაფად და ეფექტიანად მოგვარება გადამწყვეტია ნეგატიური გამოცდილების შესამსუბუქებლად და მის პოზიტიურად გარდაქმნისთვის.
- მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა: ყველა სერვისული სამუშაოს, მათ შორის ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და საგარანტიო შემთხვევების, ხარისხისა და სისწრაფის უზრუნველყოფა, მომხმარებელთა მოლოდინების დასაკმაყოფილებლად ან გადასამეტებლად.
- პროაქტიული კომუნიკაცია: მომხმარებლების ინფორმირება შეკეთების პროგრესის, ხარჯების, ვადებისა და ნებისმიერი მოსალოდნელი შეფერხების შესახებ. გეგმიური ტექნიკური მომსახურების შესახებ რეგულარული შეხსენებების გაგზავნა.
- მომხმარებელთა უკუკავშირის მართვა: მომხმარებელთა უკუკავშირის (გამოკითხვები, ზარები, ელექტრონული ფოსტა) აქტიური შეგროვება და ანალიზი საერთო პრობლემებისა და გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად, შემდეგ კი ამ უკუკავშირის საფუძველზე ცვლილებების განხორციელება.
- პერსონალიზაცია: ინდივიდუალური მომხმარებლების საჭიროებებისა და უპირატესობების გათვალისწინება და დაკმაყოფილება მათი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
დეპარტამენტში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ვალდებულებები:
- გუნდის ხელმძღვანელობა და მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების გუნდის (ტექნიკოსები, სერვისის კონსულტანტები, სათადარიგო ნაწილების კონსულტანტები, ადმინისტრატორები) ხელმძღვანელობა, მოტივირება, ქოუჩინგი და მხარდაჭერა.
- მიზნების მიღწევა: იმის უზრუნველყოფა, რომ გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტმა მიაღწიოს გაყიდვებისა და მოგების მიზნებს, რაც ხშირად მოიცავს სერვისიდან მიღებულ შემოსავალს, ნაწილების გაყიდვებსა და მომხმარებელთა კმაყოფილებას.
- პროცესების გაუმჯობესება: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების ეფექტური სტრატეგიებისა და პროცესების შემუშავება და დანერგვა მომსახურების მიწოდების გასაუმჯობესებლად, შეფერხებების შესამცირებლად და საერთო ეფექტიანობის გასაზრდელად.
- ძირითადი შესრულების ინდიკატორების (KPI) მონიტორინგი: ისეთი მეტრიკების თვალყურის დევნება და ანალიზი, როგორიცაა მომხმარებელთა კმაყოფილების ინდექსი (CSI), შრომის ეფექტური განაკვეთი, პირველივე ჯერზე შეკეთების მაჩვენებელი და მომგებიანობა, გასაუმჯობესებელი სფეროების გამოსავლენად.
- ბიუჯეტის მართვა: გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტის ბიუჯეტის, ხარჯებისა და რესურსების განაწილების ეფექტური მართვა.
- შესაბამისობა: მწარმოებლის სტანდარტებთან, კომპანიის პოლიტიკასა და ინდუსტრიის რეგულაციებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
- გრაფიკისა და რესურსების განაწილება: სახელოსნოს გრაფიკების ოპტიმიზაცია სხვადასხვა ტიპის სამუშაოების (საგარანტიო, საცალო) დასაბალანსებლად და პროდუქტიულობის მაქსიმიზაციისთვის.
- სათადარიგო ნაწილების მართვა: სათადარიგო ნაწილების მარაგებისა და ხელმისაწვდომობის ეფექტური მართვის ზედამხედველობა.
თანამშრომლობა და სტრატეგიული წვლილი:
- დეპარტამენტთაშორისი თანამშრომლობა: გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა მომხმარებელთა შენარჩუნების ხელშესაწყობად და მომხმარებლის უწყვეტი გზის უზრუნველსაყოფად შეძენიდან გაყიდვების შემდგომ მომსახურებამდე.
- ბრენდთან ურთიერთობის მართვა: ავტომობილების მწარმოებლებთან და ბრენდის წარმომადგენლებთან მყარი სამუშაო ურთიერთობების შენარჩუნება.
- შესაძლებლობების იდენტიფიცირება: დამატებითი მომსახურების შეთავაზების, დამატებითი ღირებულების პაკეტების პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთა საერთო გამოცდილების გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება.
- სიახლეების ცოდნა: ინდუსტრიის ტენდენციების, ახალი ტექნოლოგიებისა და საავტომობილო პროდუქტებსა და სერვისებში მომხდარი ცვლილებების შესახებ მუდმივად ინფორმირებულობა.
- არსებითად, გაყიდვების შემდგომი მომსახურების კარგი მენეჯერი მოქმედებს როგორც გაყიდვის შემდგომ მომხმარებელთან ურთიერთობის ცენტრალური კვანძი, რომელიც უზრუნველყოფს გუნდის ეფექტიანობას და საბოლოო ჯამში, ავტოსალონის გრძელვადიან წარმატებასა და მომგებიანობას.
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- გაყიდვების შემდგომ მომსახურების მენეჯრის ან ავტოსერვის მენეჯერის პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური სავალდებულო და ასევე სასურველია რუსული ენების ცოდნა;
პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
- კომუნიკაბელური;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- ორაგანიზებული;
- ოპერატიული;
- განვითარებაზე ორიენტირებული;
- მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული;
ჩვენ გთავაზობთ:
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- მუშაობისათვის კომფორტული პირობები;
- პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
სამუშაო დღეები და ანაზღაურება:
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + გაყიდვების ბონუსი, საშუალო ანაზღაურება 5000 ლარი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით, ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV-ი შემდეგ მისამართზე: info@gezmotors.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები