05 აგვ - 03 სექ
ვიპ
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
იმპორტი და ექსპორტი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 900 - 1300
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
იმპორტი და ექსპორტი - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური,რუსული
Carland არის ავტო იმპორტიორი კომპანია რომელიც მოქმედებს 2022 წლიდან და უზრუნველყოფს ავტომობილების აშშ-ში შეძენასა და ტრანსპორტირებას საქართველოში,
კომპანია დაფუძნებულია მრავალწლიანი გამოცდილებისა და მაღალი კვალიფიკაციის მქონე პროფესიონალების მიერ.
ავტო იმპორტიორი კომპანია Carland აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.
სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 -19:00 საათამდე
ანაზღაურება: 900 – 1300 ლარი კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შეასბამისად.
კომპანია დაფუძნებულია მრავალწლიანი გამოცდილებისა და მაღალი კვალიფიკაციის მქონე პროფესიონალების მიერ.
ავტო იმპორტიორი კომპანია Carland აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.
სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 -19:00 საათამდე
ანაზღაურება: 900 – 1300 ლარი კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შეასბამისად.
ძირითადი ფუნქციები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული მახასიათებლები:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე carlandimport@gmail.com Subject-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ განიხილება თქვენი რეზიუმე.
- ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა და შესაბამის განყოფილებასთან გადამისამართება;
- კომპანიის შემოსული/გასული კორესპონდენციის წარმოება. საფოსტო გზავნილების მიღება-გადამისამართება;
- ოფისის სტუმრების მიღება და შესაბამისი კოორდინაცია;
- ადმინისტრაციის დოკუმენტების მომზადებასა და დოკუმენტბრუნვის მოწესრიგებაში ჩართულობა;
- დამკვეთებისა და ვიზიტორებისათვის, კვალიფიციური ინფორმაციის მიწოდება;
- განათლება რელევანტურ სფეროში;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (word, excel, powerpoint);
- უცხო ენების (რუსული და ინგლისური) ცოდნა - სასურველია;
- უპირატესად ჩაითვლება მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
- გამართულად მეტყველების უნარი;
- შემოქმედებითი, კრეატიული და პროგრესული ხედვა;
- ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- პუნქტუალურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.
- კომპანია დასაქმებულს სთავაზობს სტაბილურ და საინტერესო გარემოში მუშაობას, განვითარების შესაძლებლობას და მაღალი სტანდარტის სამუშაო პირობებს.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები