დღეს - 16 სექ
სტანდარტი
ოფის მენეჯერი
თბილისი, ისანი, ბერი გაბრიელ სალოსის გამზ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@kolkhigroup.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
სამშენებლო მასალები - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 2 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):მშენებლობა
სამშენებლო მასალები - გამოცდილების დონე / რგოლი: დამწყები რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ქართული,ინგლისური,რუსული
კოლხი ჯგუფი აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე
კოლხი ჯგუფი (https://kolkhigroup.ge/), რომელიც 2009 წლიდან ოპერირებს სამშენებლო ბაზარზე და არის ტრადიციული და ინოვაციური სამშენებლო მასალებისა და პროექტებისა სოლიდური/წამყვანი მომწოდებელი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას შოურუმის კონსულტანტის პოზიციაზე (2 ვაკანსია)
კოლხი ჯგუფი (https://kolkhigroup.ge/), რომელიც 2009 წლიდან ოპერირებს სამშენებლო ბაზარზე და არის ტრადიციული და ინოვაციური სამშენებლო მასალებისა და პროექტებისა სოლიდური/წამყვანი მომწოდებელი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას შოურუმის კონსულტანტის პოზიციაზე (2 ვაკანსია)
მდებარეობა: თბილისი, ბერი გაბრიელ სალოსის 48ვ.
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00, შაბათი - 10:00-15:00
ძირითადი მოვალეობები:
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00, შაბათი - 10:00-15:00
ძირითადი მოვალეობები:
- ოფისის ყოველდღიური საქმიანობის კოორდინაცია და ადმინისტრაციული პროცესების გამართულად უზრუნველყოფა
- ოფისის მასალების, საკანცელარიო ნივთებისა და ტექნიკური რესურსების მართვა
- დოკუმენტაციის ადმინისტრირება (შიდა ფოსტა, კონტრაქტები, კორესპონდენცია და სხვა)
- ზარებზე პასუხი, სტუმრების მიღება და შესაბამის პირებთან დაკავშირება
- შეხვედრების დაგეგმვა, კალენდრების მართვა და საჭიროებების კოორდინაცია
- სხვადასხვა დეპარტამენტების ადმინისტრაციული მხარდაჭერა
- შიდა კომუნიკაციების გამართულად უზრუნველყოფა
- მენეჯმენტისთვის საჭირო ანგარიშების მომზადება (მოთხოვნის შესაბამისად)
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (ადმინისტრირება, ბიზნესის მართვა ან დაკავშირებული სფერო – უპირატესობა)
- მინიმუმ 2-წლიანი სამუშაო გამოცდილება საოფისე ადმინისტრირებაში
- გამართული კომუნიკაციის და ორგანიზაციული უნარები
- მრავალამოცანიანი რეჟიმში მუშაობის უნარი და დროის ეფექტიანი მართვა
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office აუცილებლად, CRM ან ERP სისტემების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
- ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა; ინგლისური ან რუსული ენის ცოდნა სასურველია
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@kolkhigroup.ge და ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება ოფის მენეჯერი
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები