ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ფილიალის მართვა გაყიდვები საცალო გაყიდვები - ინდუსტრია / სფერო: საცალო ვაჭრობა
საცალო ვაჭრობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1275
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ფილიალის მართვა გაყიდვებისაცალო გაყიდვები - მინიმალური განათლების დონე: საშუალო განათლება
- ენები: ინგლისური,რუსული,ქართული
კომპანია "შინაური" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე- კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.
კომპანიის შესახებ:
„შინაური” 2020 წელს დაარსდა და მას შემდეგ უწყვეტად ამარაგებს საქართველოში მოქმედ სავაჭრო ქსელებს, რესტორნებსა და სასტუმროებს უმაღლესი ხარისხის, ეკოლოგიურად სუფთა და გემრიელი ღორის ხორცით.
2024 და 2025 წელს გაიხსნა „შინაურის“ მაღაზიის სამი ფიალიალი თბილისში, ქუთაისსა და ზუგდიდში, ხოლო დაგეგმილია მაღაზიების გახსნა ბათუმსა და თბილისის 2 დამატებით უბანში. 2026 წელს ვგეგმავთ პროდუქტის დივერსიფიცირებასა და გეოგრაფიულ გაფართოებას საქართველოს მასშტაბით, რომ შევქმნათ წარმატებული და ძლიერი სავაჭრო ქსელი, რომელიც ხელმისაწვდომ ფასად მიაწვიდის პროდუქტს მომხმარებელს.
ჩვენ ვართ მზარდი, მაგრამ შეკრული გუნდი, რომელშიც ურთიერთპატივისცემა და მხარდაჭერა, ყოველდღიური საქმიანობის განუყოფელი ნაწილია. ჩვენს კომპანიაში თითოეული თანამშრომელი მნიშვნელოვანია. ჩვენ გვჯერა, რომ შრომა და ინიციატივები უნდა დაფასდეს და პროფესიული განვითარება უნდა წახალისდეს. ჩვენი მენეჯმენტი ყოველთვის მზადაა თანამშრომლების მოსასმენად, კოლეგები კი მხარდასაჭერად.
თუ ეძებთ სამუშაო გარემოს, სადაც თქვენი ძალისხმევა და ინიციატივები დაფასდება, ხოლო თქვენი ზრდა პრიორიტეტი იქნება, შემოგვიერთდით, ერთად გავიზარდოთ!
შეთავაზება:
სამუშაო გრაფიკი: თვეში 15 დღე, 8:00 სთ - 17:00 სთ
ანაზღაურება: გადასახადების ჩათვლით 1,275 ლარი (15 სამუშაო დღეში).
მაღაზიის პროფილი: ნედლი ხორცისა და ხორც-პროდუქტების მაღაზია.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტების დაცვა.
- მაღაზიაში ჰიგიენის, თანამშრომელთა სამუშაო აღჭურვილობისა და ინვენტარის გამართულობის მონიტორინგი.
- პროდუქციის მიღება, დახარისხება, აღწერა და შეკვეთის გაფორმება.
- პროდუქციის ხარისხის, ვადებისა და ტემპერატურის მონიტორინგი.
- პროდუქციის ნაშთების მართვა.
- სალაროს მონიტორინგი.
- პროგრამაში მუშაობა
- როგორც საცალო, ასევე საბითუმო გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა.
- მომხმარებლის პოზიტიურ გამოცდილებაზე ზრუნვა.
კვალიფიკაცია:
სასურველია/თუმცა არა აუცილებელი:
- მაღაზიაში ადმინისტრატორად/მენეჯერად მუშაობის ნახევარ წლიანი გამოცდილება.
- გაყიდვების და სასაწყობე პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება.
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.