04 სექ - 03 ოქტ
სტარტი
მარკეტინგული პროექტების მენეჯერი
თბილისი

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მარკეტინგის მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა პროექტების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: ჯანდაცვა ფარმაცევტული პროდუქტები
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
  • დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
  • ანაზღაურება:

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 5 წლამდე
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მარკეტინგის მენეჯმენტი
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა პროექტების მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    ჯანდაცვა ფარმაცევტული პროდუქტები
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური
შპს "ავერსი-ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგული პროექტების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო განრიგი: არასტანდარტული პროექტების მიხედვუთ
სამუშაო ლოკაცია: ქ.თბილისი; გიორგი სააკაძის მე–2 გასასვლელი, N1ა, ბიზნეს ცენტრი ატრიუმი

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ან სხვა შესაბამის სფეროს მიმართულებით;
  • 3-5 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში
  • გამოცდილება მარკეტინგული კამპანიების, ღონისძიებებისა და პროექტების წარმატებულ მენეჯმენტში.
  • ძლიერი ორგანიზაციული უნარები, დროის მენეჯმენტი და გუნდური მუშაობის გამოცდილება.
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარები და დეტალებზე ორიენტირება.
  • ქართული და ინგლისური(B2) ენის ფლობა;
  • ეფექტური კომუნიკაციისა და ურთიერთობის უნარები;
  • პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, მიზანდასახულობა , თვითგანვითარებისაკენ სწრაფვა.

ძირითადი მოვალეობები:
პროექტების მართვა:
  • მარკეტინგული პროექტების სრული ციკლის მართვა (იდეების გენერირება, დაგეგმვა, განხორციელება, მონიტორინგი) და ა.შ.

კამპანიების და ღონისძიებების ორგანიზება:
  • ბრენდის ცნობადობის გაზრდისათვის კამპანიებისა და ღონისძიებების ორგანიზება (კონფერენციები, პრეზენტაციები, გამოფენები).

გუნდის კოორდინაცია:
  • კომპანიის სხვადასხვა დეპარტამენტებთან და გარე მომსახურე კომპანიებთან ეფექტური თანამშრომლობის უზრუნველყოფა.

მარკეტინგული სტრატეგიის მხარდაჭერა:
  • არსებული მარკეტინგული სტრატეგიების შესაბამისი პროექტების შექმნა და მათი განხორციელება;
  • ახალი სტრატეგიების შემუშავებაში აქტიური მონაწილეობა.

პროექტების შეფასება და ანალიზი:
  • კამპანიების და პროექტების შედეგების მუდმივი ანალიზი (ROI, შედეგების ეფექტურობა).

კონკურენტული ანალიზი და ტენდენციების კვლევა:
  • ბაზრის ანალიზი და ახალი მარკეტინგული ტენდენციების აღმოსაჩენად აქტიური კვლევა.
  • ციფრული და სხვდასხვა მარკეტინგული არხებზე სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა, აღსრულება, ბიუჯეტირება, მონიტორინგი და ანალიზი პროექტის რეკლამირებისათვის

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 05.10.2025 წელი.
ტელ: +995 2 506 506 (შიდა ნომერი 1576);

შენიშვნა: წინამდებარე ვაკანსიისათვის პირის (შემდგომში: კანდიდატი) მიერ CV-სა და დამატებითი დოკუმენტაციის წარდგენა ნებისმიერი სახით (ფიზიკურად ან/და ელექტრონული საშუალებით), გულისხმობს პირის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება მხოლოდ გამოცხადებული ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. დამსაქმებელი კანდიდატის მონაცემების დასამუშავებლად, ასევე, იყენებს პროვაიდერი კომპანიის პროგრამულ უზრუნველყოფას.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 2 Tvის ვადით, ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით. დამსაქმებელი იღებს ვალდებულებას დაიცვას კანდიდატის პერსონალური მონაცემების კონფიდენციალურობა და უსაფრთხოება, მათ შორის, უნებართვო ან/და უკანონო დამუშავებისგან, შემთხვევითი დაკარგვისგან, განადგურებისგან ან/და დაზიანებისგან.
CV-ს ან/და სხვა პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტაციის წარდგენის შემთხვევაში კანდიდატს ავტომატურად ენიჭება შემდეგი უფლებები: პერსონალური მონაცემების მიღების უფლება; მონაცემების გაცნობისა და ასლის მიღების უფლება; მონაცემთა გასწორების, განახლებისა და შევსების უფლება; მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტის, წაშლის ან განადგურების უფლება; მონაცემთა დაბლოკვის უფლება; მონაცემთა გადატანის უფლება; თანხმობის გამოხმობის უფლება; გასაჩივრების უფლება.

ვაკანსიის დეტალურად სანახავად და აპლიკაციის გამოსაგზავნად, მიჰყევით ბმულს: https://wrk.ge/vgeEIlC1zj
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
პროექტების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები