11 ნოე - 28 ნოე
სტანდარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა პროექტების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ჯანდაცვა
ფარმაცევტული პროდუქტები - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვაპროექტების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ჯანდაცვა
ფარმაცევტული პროდუქტები - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური
„პსპ ფარმა“ აცხადებს მისი ჰოლდინგის ქვეშ გაერთიანებული კომპანიებისთვის ,,Champ’s Café” და ,,Champions Academy” მარკეტინგული პროექტების მენეჯერის ვაკანსიას.
ფუნქცია-მოვალეობები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
უნარები და პიროვნული თვისებები
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ განაცხადი შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: hr@psp.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 28 ნოემბერი.
ფუნქცია-მოვალეობები
- ბრენდისთვის განკუთვნილი მარკეტინგული პროექტების შესაბამისი მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება;
- მარკეტინგული გეგმების, მიზნების, ვადებისა და ბიუჯეტების დეტალურად განსაზღვრა;
- ბაზრის კვლევების ჩატარება და კონკურენტების ანალიზი სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად;
- Champions Academy და Champ’s Café - ს მარკეტინგული პროექტების ერთდროულად მართვა.
- პროცესის კოორდინაცია კომპანიის გუნდსა და გარე პარტნიორებს შორის (სერვისის მომწოდებლები, სააგენტოები, მედია, სხვ.);
- ბიუჯეტების კონტროლი, ვადების დაცვა და შედეგების შეფასება;
- კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება ბრენდების პორტფოლიოში არსებული პროდუქტების ან /და სერვისების სეზონურობის და სხვადასხვა სპეციფიკური მახასიათებლების გათვალისწინებით;
- კამპანიების შედეგების მონიტორინგი, ანალიზი და ანგარიშგება;
- სხვადასხვა ბრენდის საკომუნიკაციო და სარეკლამო მასალების შექმნის კოორდინაცია - სოციალური მედია, ვიზუალური კომუნიკაციის მასალები, ტექსტები, ბანერები, სხვ;
- ბრენდების იდენტობასთან შესაბამისი მასალების მომზადება;
- სხვადასხვა მედია პლატფორმების საკომუნიკაციო კალენდრების შექმნა და მართვა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ან მაგისტრის ხარისხი) ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგის ან მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართულებით;
- მარკეტინგული პროექტების მართვის გამოცდილება;
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მაღალ დონზე ცოდნა;
- ინგლისური ენის (B2) ცოდნა;
უნარები და პიროვნული თვისებები
- ბაზრის ანალიზის უნარი;
- სამუშაოს დაგეგმვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- პროექტულად მუშაობის უნარი;
- დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
- პრეზენტაციების მომზადების უნარი და ანალიზის საპრეზენტაციო ფორმატში წარდგენის უნარი;
- გამართული წერითი კომუნიკაცია;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ განაცხადი შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: hr@psp.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 28 ნოემბერი.
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
პროექტების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
