19 ნოე - 11 დეკ
სტანდარტი
მარკეტინგის მენეჯერი
ბათუმი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: info@solanadevelopment.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
მშენებლობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 5 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):მშენებლობა
მშენებლობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- ენები: ქართული,ინგლისური
Solana Development 11 წლიანი გამოცდილებს მქონე წამყვანი სამშენებლო-დეველოპერული კომპანიაა უძრავი ქონების ბაზარზე. ამ ეტაპზე ვაშენებთ ჩვენს რიგით მე-4, ინოვაციურ პროექტს Solana Grand Residences შავი ზღვის სანაპიროზე.
იხილეთ ჩვენი ვებ გვერდი: https://solanadevelopment.ge/
Solana Development აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში.
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ხელფასი: ფიქსირებული (განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე)
როგორ გამოაგზავნოთ რეზიუმე:
გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტის მისამართზე info@solanadevelopment.ge თემაში მიუთითეთ “მარკეტინგის მენეჯერი”. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
იხილეთ ჩვენი ვებ გვერდი: https://solanadevelopment.ge/
Solana Development აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში.
ძირითადი მოვალეობები:
- სტრატეგიული დაგეგმვა: წლიური და კვარტალური მარკეტინგული გეგმების მომზადება ბიზნესის მიზნების, სამიზნე აუდიტორიებისა და ROI–ს გათვალისწინებით.
- ბრენდის მართვა: Solana Development-ის ბრენდის გაძლიერება – ონლაინ, ბეჭდვით და სხვადასხვა მიმართულებით.
- ციფრული მარკეტინგი: SEO/SEM-ის, სოციალურ მედიის, ელექტრონული ფოსტის კამპანიების, კონტენტის შექმნის, ფასიანი რეკლამების სტრატეგიის განსაზღვრა/შესრულების მონიტორინგი..
- ბაზრის კვლევა: ინდუსტრიის ტრენდების, კონკურენტების აქტივობების და მომხმარებელთა უკუკავშირის მუდმივი ანალიზი.
- კამპანიის განხორციელება: ფოტო და ვიდეო გადაღებების კოორდინაცია, მარკეტინგული მასალების დიზაინის პროცესის მართვა, ვადების მართვა და ხარისხიანი შედეგების უზრუნველყოფა.
- ღონისძიებები და პარტნიორებთან შეხვედრები: გამოფენების, ღია კარის დღეების, ვებინარებისა და სტრატეგიული კოლაბორაციების ორგანიზაცია უძრავი ქონების სააგენტოებთან, ბროკერებთან და ინფლუენსერებთან.
- შედეგებისა და ბიუჯეტის მონიტორინგი: KPI–ების კონტროლი, რეგულარული ანგარიშების მომზადება კამპანიის ეფექტურობაზე, ბიუჯეტის ხარჯვასა და ლიდთგენერაციაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- 3–5 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგში, სასურველია უძრავი ქონების სფეროში.
- წარმატებული B2C და B2B კამპანიების დაგეგმვისა და შესრულების გამოცდილება.
- ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტების (Google Ads, Facebook Business Manager, CRM, ანალიტიკური Dashboard-ები) მაღალ დონეზე ცოდნა.
- შესანიშნავი წერითი და მეტყველებითი კომუნიკაციის უნარი ქართულ და ინგლისურ ენებზე.
- კრიტიკული აზროვნება, ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა.
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ხელფასი: ფიქსირებული (განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე)
როგორ გამოაგზავნოთ რეზიუმე:
გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტის მისამართზე info@solanadevelopment.ge თემაში მიუთითეთ “მარკეტინგის მენეჯერი”. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
