საერთაშორისო კომპანია Kontakt Home აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
ძირითადი მოვალეობები:
- თანამშროლების პირადი საქმეების წარმოება;
- საკადრო ბრძანებებისა და განცხადებების მომზადება;
- ვაკანსიების შედგენა და გამოქვეყნება;
- სამუშაო ინსტრუქციების მომზადება;
- პერსონალის შერჩევა (CV-ების გადარჩევა, გასაუბრებების დანიშვნა და გასაუბრების პროცესში მონაწილეობის მიღება);
- კომპანიაში შემოსული CV-ების ბაზის წარმოება;
- პრაქტიკანტების/ახალი თანამშრომლების მიღებისას შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება;
- შვებულებების, მივლინებებისა და ბიულეტენების ადმინისტრირება;
- სოციალური მედიის ინსტრუმენტების გამოყენებით ახალ თანამშრომელთა მოძიება;
- სამოტივაციო სქემების შემუშავებაში ჩართულობა;
- ტრენინგების სისტემის შემუშავებაში მონაწილეობა;
- თანამშრომელთა პირადი საქმეების შექმნა და მართვა, კანდიდატების ბაზების წარმოება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება სასურველია სოციოლოგიის, ფსიქოლოგიის ან ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- შრომის კოდექსის ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;
- ენები : ინგლისური, რუსული
საჭირო უნარ-ჩვევები:
დროის ეფექტურად მართვა;
საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი;
გუნდურად მუშაობის უნარი;
ანაზღაურება: 2000 – 2500 ₾
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე: cv@kontakt.ge