"PB SERVICES" ეძებს მოტივირებულ უფროს ბუღალტერს.
იდეალური კანდიდატი არის საქმის პროფესიონალი, მაგრამ აქვს მოქნილობა და ღიაობა ცვლილებებისადმი.თუ გსურთ გახდეთ გუნდის წევრი, რომლის მიზანია ეფექტური და უსაფრთხო გადაწყვეტილებების მიღება ატვირთეთ თქვენი რეზიუმე/CV.
უფროსი ბუღალტრის საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 5 წელი
- გუნდის მართვის გამოცდილება - სასურველია 1 წელი
- განათლება - ბაკალავრია
- საბუღალტრო პროგრამის ბალანსის ცოდნა - კარგად
- სასურველი ბუღალტრული წიგნები/ კურსები: ACCA - 1-7
- საგადასახადო კოდექსის სრულფასოვანი ცოდნა, უკანასკნელი ცვლილებების გათვალისწინებით
- IFRS სტანდარტების ზოგადი ცოდნა
- რეპორტინგის (ბალანსი, მოგება-ზარალი, დებიტორების, კრედიტორების და ა.შ.) გამოცდილება - საშუალო დონეზე
- ექსელის ცოდნა - საშუალო დონეზე
- ინგლისური ან რუსული B2/C1
- ბუღალტრული სერვისების აუთსორს კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად
პასუხისმგებლობები და სამუშაოს აღწერა:
- კლიენტ კომპანიებზე ბუღალტრული სერვისის წარმატებით წარმართვა; რაიმე პრობლემის ან რისკის დანახვის/ აღმოჩენის შემთხვევაში, მენეჯერთან (საჭიროების შემთხვევაში მენეჯმენტის სხვა წევრებთანაც) საკითხის დასმა და მასთან ერთად პრობლემის გადაჭრის გზების ძიება;
- მომხმარებლის კმაყოფილების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა;
- მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა, ინფორმაციის სწრაფად და ხარისხიანად მიწოდება;
- მოწესრიგებული, სწორი და დროული ბუღალტრული აღრიცხვის უზრუნველყოფა;
- პროგრამაში არა განმეორებადი ინფორმაციების ასახვა/გატარებების გაკეთება, ნაშთების სისწორეზე პასუხისმგებლობა;
- თვის დახურვის ჩექლისტების შევსება;
- თვის დახურვა და ინფორმაციის მომზადება ფინანსური ანგარიშებისთვის;
- ბრუნვითი უწყისის გავლა, შესაძლო ხარვეზების ანალიზი და ყველა ანგარიშზე სწორი ნაშთის უზრუნველყოფა;
- ნაკლული ინფორმაციისა და დოკუმენტების გამოვლენა და მოთხოვნის თასქის გაკეთება მომხმარებლის სახელზე, აღნიშნული თასქის კონტროლი, შეხსენება;
- დებიტორებთან და კრედიტორებთან დავალიანების კონტროლი და შედარება
- საგადასახადო დეკლარაციების მომზადება, გადაგზავნა, აღრიცხვის ბარათის შემოწმება და ამის შესაბამისად მომხმარებლისთვის ბიუჯეტში გადასახდელი თანხის შესახებ სწორი ინფორმირება.
- რეპორტინგის წარმოება, მენეჯმენტთან, მომხმარებლებთან და სხვა დაინტერესებულ პირებთან;
- სარასის რეპორტების მომზადება, გადაგზავნა (მე-4 კატეგორიაზე);
- კომპანიის შიდა პოლიტიკის, პროცედურებისა და მომხმარებელთან საკომუნიკაციო ინსტრუქციების დაცვა;
- დამხმარე ბუღალტრის განვითარებაზე ზრუნვა და მხარდაჭერა;
- დამხმარე ბუღალტრებისთვის ხარვეზის გამოსწორებისა თუ დედლაინების შესრულების მოთხოვნა;
- დამხმარე ბუღალტრების მიერ შესრულებული სამუშაოს სისწორის კონტროლი და უკუკავშირი
- საგადასახადო რისკების შეფასება და პროექტის საგადასახადო ნაწილზე პასუხისმგებლობა.
- საბანკო ანგარიშების ნაშთების კონტროლი
- სალაროს გონივრული ნაშთის კონტროლი და საჭიროებისას მომხმარებლის ინფორმირება
- სასაქონლო-მატერიალური მარაგებისა და ძირითადი საშუალებების აღრიცხვის სიზუსტის კონტროლი
- საბაჟო გადასახდელების შემთხვევაში, მომხმარებლის დროული ინფორმირება
- საჭიროების შემთხვევაში შიდა და გარე აუდიტორებთან თანამშრომლობა და მათ მიერ მოთხოვნილი ინფორმაციის მიწოდება
- სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის მიერ წარმოდგენილი კვარტალური და წლიური ფორმების შევსების უზრუნველყოფა
- კლიენტი კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული სააღრიცხვო პრობლემების იდენტიფიცირება და მოგვარება
- კომპანიის საჭიროებებიდან გამომდინარე ბუღალტრული სხვა საქმიანობები
- კაპიტალისა და სესხის ანგარიშების სწორი აღრიცხვა და კონტროლი.
სამუშაო პირობები:
- ჩვენ გთავაზობთ სასიამოვნო და ჯანსაღ სამუშაო გარემოს;
- 5 დღიანი სამუშაო გრაფიკი;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- ხელფასი: 3000 ლარი (ხელზე ასაღები)
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: alexandra@pbservices.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.