„ტრანსკომ გრუპი“ არის ქართული კომპანია, Wildberrie-ს პარტნიორი საქართველოში. ჩვენ ვართ თანამედროვე ონლაინ მაღაზია, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს ფართო არჩევანს მოდის, ტექნიკისა და საყოფაცხოვრებო პროდუქციის მიმართულებით. ტრანსკომი ქართულ ბაზარზე ოპერირებს მაღალი სტანდარტებით და ორიენტირებულია ხარისხიან მომსახურებაზე, სწრაფ მიწოდებაზე და მეგობრულ სამუშაო გარემოზე, სადაც თითოეული თანამშრომლის წვლილი მნიშვნელოვანია ჩვენი საერთო წარმატებისთვის.
ცხადდება ვაკანსია მთავარი ბუღალტერის პოზიციაზე
ვალდებულებები:
- ბუღალტრული და საგადასახადო აღრიცხვის წარმოება საქართველოს ტერიტორიაზე განხორციელებული საქმიანობისთვის.
- თვის შედეგების მიხედვით ფინანსური ანალიზის წინასწარი შედგენა.
- ყოველი თვის სწრაფი დახურვის პროცესის კონტროლი და დავალებების დასმა.
- პერიოდის დახურვა, პირველადი დოკუმენტაციის (ინვოისები, ზედნადებები, აქტები, ავანსის ანგარიშები) შემოსვლის გადამოწმების კონტროლი.
- ბუღალტრული აღრიცხვის პროცესების ავტომატიზაციის დავალებების დასმა.
- ანგარიშგების ფორმირების/მზადების კონტროლი, ანგარიშგების წარდგენა.
- საგადასახადო დავალიანებების და კონტრაგენტებთან ანგარიშწორებების კონტროლი.
- სახელმწიფო ორგანოების მოთხოვნებზე პასუხების ფორმირების კონტროლი.
- მოქმედი კანონმდებლობის ცვლილებების მონიტორინგი და მათი დროული ასახვა ბუღალტრულ და საგადასახადო სისტემებში.
- გადასახადების და მოსაკრებლების დროული და სწორი გადახდის უზრუნველყოფის კონტროლი.
- საგარეო ეკონომიკური საქმიანობის ოპერაციების კონტროლი.
- აუდიტისთვის მომზადება და აუდიტორებთან ურთიერთობა.
- ბუღალტერთა შტატის ხელმძღვანელობა.
მოთხოვნები:
გრაფიკი:
სრული 40 საათიანი კვირა 5/2, ოფისიდან.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: HR-ops@trc.ge. აუცილებლად მიუთითეთ Subject ველში პოზიციის დასახელება - მთავარი ბუღალტერი
- უმაღლესი განათლება (ეკონომიკური ან ბუღალტრული).
- დიდი რაოდენობის თანამშრომლების მქონე კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება.
- მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება.
- ბუღალტრული აღრიცხვის კანონმდებლობის ცოდნა, სამოქალაქო სამართლის საფუძვლები, ფინანსური, საგადასახადო და хозяйственное კანონმდებლობა, ნორმატიული და მეთოდური დოკუმენტების ცოდნა ბუღალტრული აღრიცხვის ორგანიზებისა და ანგარიშგების საკითხებზე.
- ბუღალტრული აღრიცხვის ყველა მიმართულების პრაქტიკული ცოდნა – ვაჭრობა, მომსახურება, მშენებლობა და სხვა.
- Word-ის და Excel-ის გამოცდილებით მაღალი დონეზე ფლობა.
- ინგლისური, ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა.
გრაფიკი:
სრული 40 საათიანი კვირა 5/2, ოფისიდან.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: HR-ops@trc.ge. აუცილებლად მიუთითეთ Subject ველში პოზიციის დასახელება - მთავარი ბუღალტერი