26 ნოე - 24 დეკ
სტანდარტი
HR-ის ასისტენტი
ხობის მუნიციპალიტეტი, ყულევი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: Hr@bsp.com.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
მშენებლობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,უფასო კვება
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: რუსული
შპს „ბლექ სი პეტროლიუმი“ აცხადებს ვაკანსიას HR-ის ასისტენტის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი: სოფელი ყულევი, ქ. ფოთთან ახლოს. (ნავთობგადამამუშავებელი ქარხანა)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი – პარასკევი, 09:00–18:00
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები
სავალდებულო მოთხოვნები
დამატებითი ბენეფიტი
თუ თვლით, რომ ჩვენს მიერ შემოთავაზებული სამუშაო თქვენთვის საინტერესოა და ამასთანავე აკმაყოფილებთ ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ რეზიუმე (CV) ქვემოთ მითითებულ ელ-ფოსტაზე: Hr@bsp.com.ge
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებებს!
სამუშაო ადგილი: სოფელი ყულევი, ქ. ფოთთან ახლოს. (ნავთობგადამამუშავებელი ქარხანა)
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი – პარასკევი, 09:00–18:00
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები
- ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
- თანამშრომელთა პერსონალური ფაილების მომზადება და განახლება;
- პერსონალის ბაზის წარმოება (Excel / HR პროგრამებში);
- ახალი თანამშრომლების დოკუმენტაციის მომზადება და კონტრაქტების გაფორმებაში დახმარება;
- თანამშრომელთა დასწრების, შვებულებების და დანაკარგების აღრიცხვა;
- სარეესტრო და საკადრო დოკუმენტების არქივაცია;
- კომპანიის შიდა კომუნიკაციაში ჩართულობა (განცხადებები, შიდა მიმოწერა და ა.შ.);
- კანდიდატებთან კომუნიკაცია (გადმოსაგზავნი დოკუმენტები, ინტერვიუს შეთანხმება და სხვ.);
- რუსულენოვან დოკუმენტაციასთან და კომუნიკაციასთან დაკავშირებული ამოცანების შესრულება;
- საოფისე პროგრამების გამოყენება დოკუმენტაციის, ანგარიშების და პრეზენტაციების მოსამზადებლად.
- უშუალო ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება სამუშაოს ფარგლებში;
სავალდებულო მოთხოვნები
- რუსული ენის ცოდნა — აუცილებელია
- უმაღლესი განათლება (სასურველია მენეჯმენტში, ადმინისტრირებაში ან HR-ში);
- საოფისე პროგრამების (MS Office, Google Workspace და სხვ.)
- კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- გუნდის წევრად მუშაობის უნარი და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
დამატებითი ბენეფიტი
- დაზღვევა
- კვება
თუ თვლით, რომ ჩვენს მიერ შემოთავაზებული სამუშაო თქვენთვის საინტერესოა და ამასთანავე აკმაყოფილებთ ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ რეზიუმე (CV) ქვემოთ მითითებულ ელ-ფოსტაზე: Hr@bsp.com.ge
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებებს!
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
