კლიენტთა მომსახურების ასისტენტი

თბილისი სრული განაკვეთი დასაქმების სააგენტო ეიჩარი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
გაყიდვები: გაყიდვები(ზოგადი), კორპორატიული კლიენტები (B2B), კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
„დასაქმების სააგენტი ეიჩარის“ აცხადებს ვაკანსიას HR.GE-ის ვებ-გვერდის კლიენტთა მომსახურების ასისტენტის პოზიციაზე
დასაქმების სააგენტო ეიჩარი დაარსდა 2006 წელს და ამჟამად წამყვანი ადგილი უჭირავს საქართველოს დასაქმების ბაზარზე.
 

სამუშაოს აღწერა:
  • იმეილ და სატელეფონო კომუნიკაცია პოტენციურ დამკვეთებთან
  • კლიენტების მოძიება/მოზიდვა კერძოდ კომპანიებთან ურთიერთობა და მათთან პირველადი მოლაპარაკებების წარმოება
  • მომსახურების შეთავაზება, პრეზენტაციის გაგზავნა და ჩატარება
  • შეხვედრების დაგეგმვა და საჭირო დოკუმენტაციის ადმინისტრირება
  • შეთავაზებების და პრეზენტაციების მომზადება
  • პოტენციურ ან/და უკვე ბაზაში არსებულ კლიენტ კომპანიებთან კომუნიკაცია
  • არსებული ბაზის დამუშავება და განვითარება
  • გაყიდვების გაზრდის ხელშეწყობა
  • გაყიდვების გეგმის შესრულება
  • კომპანიის მომსახურების (პროდუქტების) ზედმიწევნით კარგად ცოდნა.

მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება (ახალი კურსდამთავრებული)
  • 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით
  • ენების ცოდნა: ქართული (მშობლიური), ინგლისური ან/და რუსული (სავალდებულოა სრულყოფილი ცოდნის დონე)
  • კომპიუტერული პროგრამების ფლობა: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

პიროვნული უნარები და მახასიათებლები:
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი
  • მოტივირებული
  • შედეგზე ორიენტირებული
  • სწრაფად ათვისების უნარი
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
  • კომუნიკაბელური
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • განვითარებაზე ორიენტირებული
  • შეფასების და ანალიზის უნარი
  • შრომისმოყვარე

სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - პარასკევი 09:30-18:30

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ  გამოეხმაუროთ განცხადებას „ გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
გაგზავნე CV